..

..

Skuad elit khas PAS yang menjadi kebanggaan Ambiga & Anwar

on Monday, April 30, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 8 Comments


Ini lah gambar skuad elit khas PAS iaitu Unit AMAL di demo BERSIH  yang akan sentiasa berada di barisan paling depan untuk bertempur dengan polis  .

Sambil berkawad di jalanan  , mereka melaungkan takbir untuk menunjukkan kekuatan dan kehebatan mereka melawan pihak polis .  Skuad ini lah yang akan mengiringi pemimpin2 agung mereka jika turun berdemo .

Malah kalau disuruh pergi serang polis pun mereka sanggup . Gambar di bawah ini buktinya di mana mereka telah merempuh sekatan anggota polis di KLCC untuk berjumpa geng mereka yang lain di dataran merdeka .


Bersih 3.0  bayar RM 200 -RM250 je untuk mai ..tapi mereka sanggup 
meredah dan bertempur dengan polis ...


8 Responses

  1. Anonymous says:

    teringin nak tubuhkan skuad gerila umno yg akan mempertahankan kedaulatan agama ISLAM,tanahair dan saudara sekiblat...

    nak harap Parti Anjing Setia(PAS)unit amal ni hanya jaga bos diorang saja...

    kalau pembangkang bt apa semua kerajaan just tengok ja...

    kadang2 mesti lawan jugak...

    pejuang hamas...

  2. EmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmEmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  3. Anonymous says:

    Memang depa ni macam anak anak babi!!!

  4. Anonymous says:

    Wow. Agaknya mrk ni 'malaikat2' yg diterbangkan khas kebumi dari 'syurga' PAS oleh Nik Aziz utk buat huruhara di Malaysia. Mrk2 ni mengikut Nik Aziz 'berdisiplin' dan 'berakhlak' sebab tu mrk yg mula2 merempuh sekatan polis.

    Itulah jadinya bila pemimpin celupar mulut dgn mendakwa 'sanggup bekerjasama dgn setan' kalau setan boleh menolong. Betullah tu, menolong utk membuat kerosakan dibumi Allah.

  5. Anonymous says:

    nama jer perjuangan islam
    tapi bangang
    islam ajar macam tu ker

  6. Anonymous says:

    komen kat sini semua sial2 belaka haha...

  7. Anonymous says:

    Tapi yg paling bangang yg buat komen 9:20 am tu. Bangang bertimbun-timbun.

  8. Demi allah tiada satu sen pun ditrima untuk untuk unit amal sy berada dikalangan org2 tu. Igtlah doa org yg difitnah adalah antara doa yang diterima.bertaubatlah.

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.