Sandra Dewi tersenarai 50 Wanita tercantik Indonesia ...

on Sunday, April 15, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Perempuan mana sih yang tak tersanjung bila disebut sebagai perempuan berparas cantik? Perasaan ini pula yang kini dirasakan Sandra Dewi ketika mendengar namanya masuk dalam daftar 50 Wanita Tercantik versi sebuah majalah gaya hidup ternama di Jakarta.




Ia berhak mendapatkan anugerah tersebut, dan tampaknya tidak ada yang membantah kecantikannya.

"Aku senang bisa datang ke sini. Ini menganugerahkan 50 wanita Indonesia. Ini memang 50 orang yang dapat piala. Aku senang dibilang 50 tercantik," ucapnya saat ditemui di Plaza Indonesia, Jakarta Pusat, kemarin.

Penghargaan itu tidak membuatnya besar kepala. Menurutnya, banyak wanita Indonesia yang cantik dan berhak mendapatkan penghargaan tersebut. Namun, kecantikan itu bergantung dari sudut pandang orang yang memberikan penilaian.

Kecantikan, lanjut wanita kelahiran Pangkal Pinang, 8 Agustus 1983 itu, bukan sekadar keindahan secara fisik, melainkan bagaimana wanita itu merawat dirinya. "Nggak hanya luarnya saja, tapi dalamnya juga," ucapnya.





"Kalau merawat diri dan hati bersih harus selaras," tambahnya.

Sandra punya prinsip dalam merawat kecantikannya. Ia memilih cara yang natural supaya kelihatan cantik dan menarik untuk dilihat, dan itu sudah menjadi prinsipnya


Komen GPB 

Malaysia tak buat ke 50 wanita tercantik  yang dipilih oleh majalah ....hehe


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.