..

..

Mungkin gambar ini yang Bapa Altantuya tengok ada anaknya dengan Najib ?

on Tuesday, April 10, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 10 Comments


Mungkin ini gambar yang dilihat oleh Pak Altantuya yang baru hari nak dedahkan cerita ini kepada umum ..hahaha ... selepas 5 tahun baru nak dedahkan ..hahaha ..

Najib sudah bersumpah dengan nama Allah tidak mengenali gadis mongolia  Altantuya di Masjid Guar Perahu dalam Parlimen Anwar sendiri pada 2008 , tapi hari ini   bapak mangsa dengan bangganya nak hangatkan kembali fitnah jahat bersama Anwar  ini untuk menyerang  Najib .


GPB  lebih percaya  Najib lagi dari percaya fitnah seorang  kafir laknat Mongolia  ini yang mai ke negara ini untuk buat tuduhan jahat kepada PM kita. Buktinya sumpah oleh beliau di bawa ini ...



Untuk pertama kalinya sejak perbicaraan kes pembunuhan penterjemah Mongolia Altantuya Shaariibuu pada 2007, bapa wanita tersebut, Setev Shaariibuu mendakwa pernah melihat gambar Altantuya diambil bersama Datuk Seri Najib Razak.

Dalam sidang media bersama NGO hak asasi manusia Suaram semalam, Setev mendakwa, Altantuya ada menunjukkan gambar yang diambil bersama dua lelaki.

Setev mendakwa, dua lelaki berkenaan kemudian disedarinya sebagai Najib dan Abdul Razak Baginda.

Melalui penterjemah, Setev mendakwa, Altantuya memberitahunya sebelum bertolak ke Malaysia pada Oktober 2006 bahawa anaknya itu akan bertemu Razak untuk mendapatkan bayaran yang dijanjikan bagi kerja penterjemahan untuk “beberapa syarikat.”

Razak didakwa bersubahat dalam kes pembunuhan Altantuya, tetapi kemudian dibebaskan tanpa dipanggil membela diri.


10 Responses

  1. Anonymous says:

    sudah didedahkan tetapi najis masih TIDAK mahu mengaku najis kenal Althantuya.

    Najis umno

  2. Tenun says:

    Bos sapa sapa boleh sumpah tuhan x balas terus, biar rakyat tentukan masa dpn negara, allah maha besar

  3. WARISAN says:

    SaudaraTenun cakap macam orang ta ada Agama, sumpah jangan dibuat main, kalau seseorang itu bersumpah dengan nama Allah, jangan dipertikaikan lagi, kecualilah Tenun tiada tuhan dan tiada kepercayaan kepada Allah, nauzubillah....

  4. Anonymous says:

    aduh.. dah kenapa anon dan tenun dua ekor ni, dah sah2 gambar tu edit a.k.a superimpose. sama cam yang juak2 korang buat kat Utusan, bubuh artikel rosmah dan cincin 2.4 juta tu, sah2 tipu semua. aloooo, check la dulu bebetul, dah confirm ada bukti baru cerita. Tapi korang bukan ke jenis tak percaya bukti dari video dan rakaman, kan tu semua BESI.. tapi kalau BABI cerita semua betul. otak ada letak kat bontot.

  5. Anonymous says:

    Dh naik muak aku psal kes camni...kalo yg mlibatkn pemimpin berusaha keras hamba2 suruhan msing2 nk menafikan kesalahan pemimpin dia..benda2 busuk camni la yg buat aku x suka mna2 parti politik

  6. Anonymous says:

    nik najis en anu-war al-j.....

  7. Anonymous says:

    Nauzubillah...dah terang-terang najib sah dah bersumpah dengan nama Allah...x kan sumpah pun bleh buat main2, orang yang dipihak benar akan berani bersumpah untuk membersihkan nama dia...bukan cam orang tue yang takut di laknat sebab tue bagi cam2 alasan xmau buat sumpah laknat...takut orang tau dia memang suka bagi belakang n sama jenis..saudara zaman sekarang sapa2 pun bleh edit gambar orang lain letak muka orang lain..
    cam kes vidoe anwar, bleh plak hampa kata edit..bukan anwar..anwar di fitnah...jahil betul pemikiran..!!

  8. Anonymous says:

    video lebih tulen dari gambar..ada ka video? hhahaha berani ka ANUwar bersumpah??? x dak nak berani aih...

  9. Unknown says:

    gmbr superimpose pn x tau tgk ke. depa ni bodo teknologi la. trg2 x ader perseimbangan. fitnah tu, jgn main2....

  10. Anonymous says:

    gambar superimpose ni..perhatikan warna tone kulit muka dan badan ds najib dan altantuya..,memang x same.

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.