..

..

Penyokong PR boikot Himpunan Hijau kerana malu khalwat Badrul Amin ?

on Sunday, February 26, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 7 Comments


Esok pagi di Himpunan Hijau 2.0 merupakan tugas utama Ostat " Bapa Setan ' untuk bersama-sama pimpinan PAS ,PKR dan DAP mengepalai himpunan untuk mem bantah kilang Lynas yang diluluskan kerajaan BN di Pahang .

Tetapi nasib beliau tak kesampaian   dek kerana tidak tahan menahan nafsui , bini orang menjadi mangsa dan dicekup pulak oleh suaminya dengan JAIP.

Yang bangang tu , ada pencacai PKR cakap ini perangkap UMNO untuk gagalkan himpunan Hijau ..haha

Lain kali tuduh juga mengapa UMNO /BN di Pahang luluskan pembinaan di Balok ini hingga berjaya lakukan konspirasi tahap tertinggi ke atas Ostat paling mulia PKR iaitu Badrul Amin .

Adakah esok penyokong2 PAS dan PKR akan hadir berramai -ramai  ke Himpunan Hijau walaupun terpalit isu khalwat pemimpin bergelar Ostat ini ??   Silap-silap orang Kuantam di situ dok pi  maki lagi daripada selamatkan dari Lynas baik lah selamatkan isteri masing-masing dari pemimpin PKR ..hahaha


KUANTAN – Seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) dari Selangor ditangkap kerana dipercayai berdua-duaan bersama seorang wanita, isteri orang di sebuah hotel di Balok dekat sini, awal pagi tadi.

Pasangan itu diserbu pegawai penguat kuasa Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) kira-kira jam 3 pagi.

Pemimpin berkenaan dikatakan berada di hotel itu untuk satu pertemuan bersama pemimpin PKR yang lain selama tiga hari sehingga hari ini.

Timbalan Pengarah Jaip, Datuk Mohd Ghazali Abd Aziz mengesahkan mengenai kejadian itu tetapi enggan mengulas lanjut kerana masih menjalankan siasatan mengenai perkara itu.

Usaha Sinar Harian untuk mendapatkan komen daripada pemimpin PKR berhubung kes tangkapan itu bagaimanapun gagal. SINAR HARIAN 


7 Responses

  1. Anonymous says:

    pencacai PR yang selalu ngutuk tu.. U C la. kalau ostad pun mcm 2. tak tahu la u all lak. kita tengok balik youtube ostad ni.

  2. malam td di Teluk Chempedak, ahli DAP Cina kafir yg menentang Lynas berhimpun di depan gerai2 penjaja kecil yg menjual cenderamata sehingga menganggu dan menyekat ruang niaga penjaja2 kecil yg terdiri 99.99% orang melayu. Begitu juga di medan selera gerai MPK berhampiran, walaupun ramai org berada di sana tetapi jualan peniaga merosot kerana gangguan Ahli DAP yg berkumpul . Sibabi Anwar tiba kira2 jam 10 mlm yg nyata disambut dgn angin kencang dari laut secara tiba tiba, Tidak ramai org melayu yg menyambut Babi Anwar, hanya lebih kurang 20 orang. Yg lain cm ahli DAP tadi sahaja. nyatalah himpunan ini hanyalah himpunan politik. Takde kena mengena dgn Lynas atau menyelamatkan rakyat tetapi merosakkan kehidupan rakyat Malaysia terutama org melayu.

  3. malam td di Teluk Chempedak, ahli DAP Cina kafir yg menentang Lynas berhimpun di depan gerai2 penjaja kecil yg menjual cenderamata sehingga menganggu dan menyekat ruang niaga penjaja2 kecil yg terdiri 99.99% orang melayu. Begitu juga di medan selera gerai MPK berhampiran, walaupun ramai org berada di sana tetapi jualan peniaga merosot kerana gangguan Ahli DAP yg berkumpul . Sibabi Anwar tiba kira2 jam 10 mlm yg nyata disambut dgn angin kencang dari laut secara tiba tiba, Tidak ramai org melayu yg menyambut Babi Anwar, hanya lebih kurang 20 orang. Yg lain cm ahli DAP tadi sahaja. nyatalah himpunan ini hanyalah himpunan politik. Takde kena mengena dgn Lynas atau menyelamatkan rakyat tetapi merosakkan kehidupan rakyat Malaysia terutama org melayu.

  4. Anonymous says:

    hahahahah. kita jgn bersangka buruk... dia tengah ajar bini org tu mengaji dalam bilik kol 3 pagi.... muahahahah

    “Jauhilah prasangka itu, sebab prasangka itu pembicaraan yang paling dusta”
    -HR. Muttafaqun alaihi.

  5. Neilkie69 says:

    Itu bvukan ustaz Badrul Amin la, tapi orang UMNO yang paras serupa dengan Badrul Amin. UMNO saja memerangkap dan berkonspirasi dengan Isteri orang tu sebab mahu jatuhkan maruah Badrul Amin...Yang tertangkap itupun bukan Badrul Amin tapi orang serupa dengan Badrul Amin...semua konspirasi oleh UMNO yang dah takut dengan sokongan padu rakyat kepada PKR, DAP dan PAS...Allah Akbar selamatkan lah Malaysia daripada pengkianat Agama, Bangsa dan Tanah Air...bersatulah UMAH Malayu Demi Islam, UMAH dan Tanah Air..

  6. Anonymous says:

    ..bala drp Allah dah sampai untuk pkr dan pas kerana sifat2 munafik mereka..astaghfirullahhal a'zim..

  7. Anonymous says:

    Dah macam2 bala Allah dah tunjuk, depa ni tak sedar diri lagi.. Tunggu sampai anwar kena petir kut baru nak percaya..

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.