..

..

Mengapa PKR mengamuk kerajaan Malaysia halau rakyat Arab Saudi hina Rasulullah ?

on Monday, February 13, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 11 Comments






PKR dan Anwar Ibrahim   sudah gila !!

Itu kata-kata yang sesuai untuk parti yang mengamuk gila babi   hari ini kerana kerajaan Malaysia ditadbir parti BN telah menghalau pulang rakyat Arab Saudi yang dikehendaki polis di sana .

Apakah kerajaan Malaysia telah dianggap PKR sebagai   zalim kerana menghantarnya pulang dengan cara baik & tidak membenarkan beliau   masuk ke negara ini   ?

Cukup dangkal sekali kenyataan lawyer hak asasi PKR ini . Jangan ingat demokrasi & hak asasi perjuangan PKR boleh menghalalkan  negara Malaysia menyimpan seorang lelaki yang melarikan diri dari ditangkap pihak berkuasa negaranya .

Negara Malaysia yang aman dan damai ini tak perlu simpan manusia yang  di cop  WANTED polis negaranya . Malah lebih memburukkan lagi orang ini  yang telah menghina Rasulullah dan sebagai sebuah negara Islam tak perlu rasanya membenarkan dia memijak kaki ke negara ini .  .

Adakah PKR menyokong kolumnis Arab Saudi juga menghina Rasulullah ??


11 Responses

  1. Anonymous says:

    SURENDRAN HINDU JGN MASUK CAMPUR URUSAN NEGARA MALAYSIA MENANGANI INDIVIDU YG MENGHINA AGAMA ISLAM.

  2. Anonymous says:

    dalam banyak2 negara kenapa kolomnis arab tu keMalaysia? keEropah kan lebih baik...konfurm dapat suaka...aku yang tak berapae reti ni cuma rasa pelik je.

  3. undsiege says:

    memang teruk Parti Anwar ni, Allah bakal turunkan malapetaka kepadanya.

  4. BeribesaQ says:

    Surendran ni kafir laknatullah..apa dia tahu bab Islam..yang dia tahu hanya luaran Islam yang ditarbiah oleh PKR dan PAS untuk dapatkan kuasa memerintah dan bukannya untuk memertabatkan Islam...apakah Surendran ingat Nabi Muhamad saw seperti lembu tamnbah tu kot....hotmatlah sikit sensitiviti agama lain.....jaga hindu kamu tu.....

  5. Anonymous says:

    Peguam babi....
    Kau ingat kau siapa...?
    Apa hak kau nak cakap soal agama islam...?
    Ini soal maruah islam..bukan mat jubur yang kau bela tu.
    haramjadah,laknat punya peguam kafir harbi

  6. Anonymous says:

    Salam Bro,bagitahu kat Sundalren ni,perkara ini berkaitan dengan Agama Islam.Kenapa dia nak menyibuk pulak ?

  7. Anonymous says:

    LET'S TURN THE TABLE AROUND. KALAU ADA MAMAT DARI INDIA NI MASUK MALAYSIA MAKI MAKI PASAL UGAMA HINDUaka KELING N MAKI KAW KAW PASAL DEWA DEWA ANG TAK MASUK AKAL TUU.. SURENDRAN NI TAK MARAH KE? KE MASIH PERTAHANKAN HAK ASASI.

  8. Anonymous says:

    KELING KELING NI MEMANG TAK SEDAR DIRI. PEGI BALIK INDIA LAGI AMAN

  9. Anonymous says:

    surindren anjing PKR ni sahlah kfir harbi, musuh Allah dan Rasulnya. Tu anjing betina sial. nama macam islam tutur sama mengasihi musuh Allah dan RasulNya. Sula shj anjing betian ni. Wahai anjing2 DAP (yg berkopiah dan bertudung labuh) buka mata hati. Lihatlah betapa zalimnya orang2 kamu, puak kamu, kabilah kamu. berhentilah berbuat zalim wahai PAS,PKR (yg masih Muslim). kembalaikan ke ajaran Allah dan RasulNya.

  10. hanya khinzir yang tak tahu menilai buruk baik, memang dia orang ni seronok kalau islam dipermainkan. saya tak pernah mencarut tahap cipan macam ni. dah melampau sangat.

  11. Memang india ni sorang macam tu, hero tamil lah tu, pejuang konon, berjuanglah untuk dalam negara dulu.kau ni sahlah kafir laknatullah, musuh Allah dan Rasulnya. Tak tahulah dunia sekarang, macam mana orang kafir boleh komen orang islam berleluasa.

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.