..

..

SMM barua Pakatan ajak Najib debat pasal kebebasan akademik

on Wednesday, December 7, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Apa kejadahnya  budak-budak SMM yang terkenal pembela No 1 Aziz Bari & barua Pakatan  nak ajak Najib turun debat dengan Anwar Ibrahim pada 15 Disember ini ?   Hang pa ini ingat Najib tak ada kerja dan program lain ka tarikh itu   hingga sanggup buat demontrasi di pejabat PM ini .


Sehubungan itu, mereka berharap Najib dapat memenuhi undangan tersebut untuk menyemarakkan lagi "usaha membina negara yang lebih cemerlang seiring dengan dasar transformasi kerajaan".


"Kita nak tengok pandangan kerajaan dan pembangkang terhadap keseriusan mereka dalam memperjuangkan kebebasan akademik dan mahasiswa.


"Kita juga mahu melihat bagaimana kebebasan dapat membentuk suasana pelajar dan mahasiswa supaya (menjadi) lebih baik," kata pengerusinya Ahmad Syukri Ab Razab.

Sudah la Ahmad Syukri ....jangan dok bodek la  untuk mengumpan PM ke  forum yang dibalik tabirnya adalah  pembangkang ini .  Apa yang hang faham dengan transformasi kerajaan  ?? Hang ingat dengan buat forum debat ini dalam masa 2 jam boleh selesai semua masalah ??

Forum ini semua membuang masa saja . Cuma yang GPB musykil mana SMM ini dapat fund hingga boleh bikin forum besarni ?   Siapa yang bayar SMM ini untuk sewan dewan Perhimpunan Cina - Selangor ?? Mungkin kutip derma seorang sikit kot untuk perjalanan SMM ni ..hahaha ..



ayat itu macam aku pernah tengok di Haprak Daily ...tak sangka mahasiswa 
yang dikatakan bijak pun kena tiru  bulat-bulat ayat  PAS ...hahaha


One Response

  1. Bawal says:

    Budak yang letak poster "Akta Perhimpunan Aman Lebih Teruk Dari Myanmar tu, pernah sampai sana ke ? Hmmm... Campak aje dia ke sana dan tengok, berani ke tidak dia buat perhimpunan kat sana.

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.