..

..

Adam Adli dah isytihar perang , seru rakyat tolak parti samseng UMNO !!

on Saturday, December 31, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 17 Comments




Kenyataan terbaru Adam Adli di blog Pakatan mengesahkan bahawa beliau sah bersama PKR dan  menentang seluruh  orang dalam  UMNO !    Seruan Adam yang menuduh parti UMNO sebagai parti samseng dan mengajak rakyat menolak UMNO BN memang sudah tahap gampang !

GPB nak cakap mudah saja kepada musibat budak celaka ini . Siapa musuh UMNO bermakna musuh kepada barisan blogger pro UMNO & panglima2 dalam Pemuda .  Sebelum ini Adam berlindung  sebagai   sebagai mahasiswa kononnya tidak berpihak kepada mana-mana parti politik .

Tapi kini sudah semakin berani menghasut rakyat UMNO adalah parti samseng dan perlu ditolak dalam PRU 13 .  Cakapnya pun sudah 2 x5 macam budak pencacai Anwar iaitu AMK , JingGAY 13  .




Dalam perkembangan yang sama, beliau mengecam tindakan gerombolan samseng yang dikaitkan dengan Umno, Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah Malaysia (Pekida Malaysia) dan Pertubuhan Islam Gabungan Amal (Pertiga) menyerbu van yang dinaiki mereka sehingga menggagalkan rapat umum mahasiswa di ’Sudut Pidato’ dekat Padang Kota Lama, George Town tengah hari semalam.


“Ini (Umno) bukan parti politik, ini parti samseng. Kami mahasiswa, kami bukan samseng. Mahasiswa dan rakyat elok tolak budaya samseng parti ini,” tegas beliau.


Tuntas dari itu, Adam Adli menyeru seluruh rakyat khususnya mahasiswa yang benci dengan politik samseng supaya menolak Umno BN di pilihan raya umum ke-13 yang diramalkan paling awal pada awal tahun depan.


sumber : Nota Merah 


17 Responses

  1. Anonymous says:

    Baguslah dia kata kita orang UMNO ne samseng, bagi orang Pakatan ne sedar sikit, terutama DAP, kita Melayu UMNO tidak mudah dikotak-katekan, tidak jadi lembek macam orang Melayu PAS & PKR, yang mudah sangat menjual bangsa & agama, samseng UMNO bertempat, UMNO akan menjadi samseng ketika hak Orang Melayu & Islam diganggu gugat, jika tiada apa2 UMNO tiada pernah menimbulkan kekecohan, tidak seperti siAdam bahalol ne, dok x dudok, pi buat pasai, dia ne kalau ada dekat aku, la ni dah aku boh penendang dah, dah lah jahat, mengata orang pula tu.

  2. Anonymous says:

    Dan aku istihar perang terhadap dia!

  3. Anonymous says:

    budak hingusan belum berakal dan matang dalam membuat keputusan .. apa perlu layan buang masa jer bro....

  4. Drakulla says:

    Salam tuan, mohon link kan :
    http://bandar-penawar.blogspot.com/

  5. Drakulla says:

    Salam tuan, mohon link kan :
    http://bandar-penawar.blogspot.com/

  6. Anonymous says:

    Selalunya manusia samsenglah yang akan kata orang samseng...itulah bodohnya si Adli ni...jarang ada samseng yang mengaku samseng tapi orang samsenglah selalu kata orang lain samseng sebab tak sedar yang diri mereka itulah yang samseng...mengaji pun tempat UMNO buat nak cakap banyak...peeeeerah...

  7. usin says:

    pala hotak la adam. lu ckp lu tak main politik2 ni. lu nk kebebasan akademik utk siswazah je. tp lu kantoi lu balaci pkr. lu buat roadshow pakai duit bapak lu ke? sapa taja lu? kalau lu kata umno samseng, lu pulak? dh kena dh, samseng vs samseng. hanya samseng je yg layak ajar samseng mcm lu. kalau ada org pijak gambar bapak lu, lu nk gelar apa kt org tu? budak beriman ke? lepas ini lu akan jahanam krn sebab sendiri. lu ingat lu boleh payung bwh pkr. lu punya matematik lembab la bro!!! lu boleh baca apa ada dlm hati bigbos pas & dap? mau kasi jahanam pkr maa....

  8. Anonymous says:

    budak ni... eiiihhhh, karang aku 'clorox'kan mulut tu! tak payah belaja le adam, ngko pi jer ikut PKR tu!

  9. dean30 says:

    ALA HAI BUDAK HINGUS BODOH HAPRAK DATANG PENANG PUN LARI SEBELUM MASUK TOLL JAMBATAN PULAU PINANG , NI KAN PULAK NAK ISTYHAR PERANG...CIT....PUIH BUDAK TAK CUKUP UMUR , BALIK SURUH BAPA DIA SUNAT KANCING DULU......-///- KALO RASA NAK HUBUNGI SAYA TENTANG HAL NI BOLEH 0134777769 DIN PELURU SIMPANG TIGA SIMPANG KUALA...

  10. dean30 says:

    BODOH BANGANG BANGSAT LAKNAT ... BUJANG INAM ,, SONTOL BALIK UMAH SURUH MAK GAN BAPAK AJAQ MNGSJI DULU MCAMANA NK HORMAT ORG TUA2 DULU PASTU BRU CKAP NAK ISTYHAR PERANG.....DIN MAMAK SIMPANG KUALA...

  11. Anonymous says:

    gampang pya budak...lu dtg ipoh gua sebat lu

  12. Anonymous says:

    babi kau adam,, kau ingat org melayu suka cara kau tu,, lepas ni mampos kau, kau gi mana jadi hidup kau tak akan aman,,, anwar sial tu boleh lari keluar negara,, kau adam nak lari mana,, mampus kau nanti org melayu keja kan kau,,nanti pasti adam org melayu simbah asid kat muka kau,, baru padam muka kau,, pitualan melayu kau ini sial babi adam,,,kau dan kuncu kuncu kau tunggu kau org pasti kena simbah asid, org melayu kita istiharkan perang pada adam dan geng nya,,, kita hancurkan org melayu yg nak hancur kan org melayu ,,, adam dan geng nya adalah sekutu DAP.kalau berani jumpa aku 013 3303030

  13. Anonymous says:

    makbapak, datoknenek, sisundal adam ni memang celaka tahap gampanggggg;

    menyusahkan orang.

  14. Anonymous says:

    UMNO SAMSENG??? memang bagus pun samseng....dari jadi orang PAS semua TAKDAK TELOR... ikut jer DAPig tu....

  15. andi says:

    kui kui umno samseng tapi dia yang gi turun kan bendera kat pwtc, umno samseng tapi dia ngan kawan2 dia gi buat demo lawan polis, umno samseng tapi dia dengan kepala2 dia tak abis belajar, umno samseng umno samseng tapi dia dengan budak2 dia yang buat rancangan jahat kononnya nak buat huru hara...ishhh samsengnya umno ni.

  16. Anonymous says:

    bosanlah komen semua nak stok anon pastu nak ugut2. aku pun nk anon la camni. tp mmg giler samseng. ni ke budaya melayu? makin teruk dah org Melayu skrg. bajet jd samseng cool, hebat. sikit2 pancung. sket2 berani jumpa. sket2 ada bran. sket2 klau jumpa siaplah itu la ini la.. haih.. dah tak best ddk sini. semua lupa ada yang lagi hebat, ALLAH.

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.