..

..

PANAS ! Ini KL gua pegang - Anwar Ibrahim

on Tuesday, October 25, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


" Sekarang tak kira lu Najib ka,   lu Muhyiddin ka  ini KL gua pegang " 


Anwar Ibrahim dah declare KL dia pegang ... Itu hakikat yang harus kita terima .Mentaliti orang sana susah  nak menyokong kerajaan BN walaupun  Raja Nong Chik telah  pulun buat kerja bermacam-macam .  PM dan TPM  pun sudah banyak walkabout di sekitar KL  tapi adakah ia berhasil ?

Kita tunggu dan lihat bagaimana  keputusan pengundi2 di bandar KL pada PRU 13....



2 Responses

  1. Anonymous says:

    Kepala segala gengster di bumi Malaysia meninjau tempat utk dijadikan kawasan 'SODOMI'. Bakal Perdana Menteri SODOM yang akan hancur dgn. kekuasaan ALLAH SWT. Haramjadah ANWAR IBRAHIM...

  2. Anonymous says:

    tengok gambar tu sihat walafiaty je nuar tu tak ada macam orang sakit tulang belakang pun....tengok dia pun ok....gagah pekasa je aku tengok nuar ni....yang sebelah dia tu perut borai sikit pendek tu nampak cam sakit belakang jalan bongkok tapi nuar ok je.....atau pun sakit nuar ni kekadang je macam ada kes tertentu ke, kat mahkamah ke....

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.