Pak Menteri pelakon "Undilah " berang video dramanya disekat SKMM

on Saturday, September 24, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


Pasal muka tak masuk TV pun marah ka Wee Kah Siong  ...kah kah kah .. Kiranya satu geng dengan Nurul Izzah yang juga hentam SKMM  pasal tak masuk TV ..haha ...

Apa yang aku tengok tak hebat mana pun lagu ini ..ntah apa punya lirik  ....

lagi  satu aku cukup  meluat adalah budak Cina Racist Namewee yang pernah hina seorang pengetua Melayu & lagu Negaraku yang menyanyi pulak ...Macam tak ada orang lain dah yang berbakat di negara ini  yang boleh menyanyi selain budak namewee ni ...haha


2 Responses

  1. Anonymous says:

    jgn tak terkejut! kamipun terkejut yg amat sgt sbb BABI MENYANYI!!

  2. Mat Sabun says:

    Babi pun boleh nyanyi kat TV, Kalau betul lah lagu ini keluar kat TV memang babi betul lah yang menyiarkan kat mana-mana stesyen TV.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.