..

..

Juak Pakatan meroyan sakan bila Najib taja 111 orang kampung pi haji ..

on Tuesday, September 20, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments


GPB tak terkejut  juak-juak Pakatan meroyan bila Najib  menaja  seramai 111 pemimpin masyarakat terdiri daripada imam dan pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) untuk menunaikan fardu haji tahun ini menggunakan peruntukan  Yayasan 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Sebagai pemimpin berjiwa rakyat ,   tajaan untuk 57 imam dan 54 pengerusi JKKK oleh PM  ini  bertujuan menghargai jasa, peranan serta sumbangan mereka terhadap agama, bangsa dan negara .

Niat PM untuk mengadakan program ini sudah lama sejak memegang jawatan pemimpin No 1 negara dan ia dilaksanakan mengikut kemampuan kerajaan.

Lihat kenyataaan seekor juak-juak Pakatan yang meroyan tahap babi !  Kalau ia bukan duit PM pun , ada ka  Khalifah Lim Guan Eng , Nik Aziz & Khalid Gagap buat  program seperti ini  ?

Nik Aziz pergi haji pun sebelum ini ada orang taja .....haha...



JuRaGan : malam tadi gua tengok dalam TV3 ada dikalangan imam tua dan JKKKP terlalu sebak dan menangis,kerana terlalu terharu dengan pemberian Pak Najib.


Sampai ada yang mengatakan bahawa "tidak akan ada di dunia ini,PM semulia Dato'Seri Najib" dan akan mendoakan kejayaan PM semasa di mekah nanti.Memang betula laa..Slogan,Melayu Bangang,Umno Menang!!


Dasyattt...puji gila-gila beb..macam la mereka pergi haji dengan duit poket Najib dan RosMewah..duit dari Rakyat la bangangggggg...blog sewel 


3 Responses

  1. Anonymous says:

    alah pengomen diatas kalau ofer kat ko pun ko rembat. tak yah ko nak tunjuk warak sebenarnya ko yang haprak. kerajaan BN memang bagus tak yah lah ko nak nafikan. harap PAS haram tak ada. betul lah nirky ajis nak g mekah pun nak sponsor. dia tu orang banyak duit maa. ko nak kata apa kat orang tua tu?

  2. Anonymous says:

    Pork nik bila dapat sponsor dia bawak ahli keluarga dia je, bukan kisah imam/bilal yg miskin2 tu. Dulu ada ura2 kelantan nak bawa ulamak pi haji tapi dengan cara kutip derma dari orang ramai...lepas tu senyap, ish ish...

  3. Anonymous says:

    pembangkang memang macam tu. dah kemaruk kuasa dan perasaan majoriti rakyat sokong mereka. Saya nak bg tau ni. PRU12 dulu saya dan keluarga tersilap bagi undi pada puak yang gila kuasa ni. tapi kini saya dan keluarga amat menyesal dan disini saya sekeluarga mohon ampun dan maaf pada bekas PM kita iaitu DR Mahathir dan Pak Lah di atas tutur kata kami yang selalu mencaci cerca bekas PM kita dulu. Sebenarnya dulu kami termakan kata-kata fitnah dan nista puak-puak gilakan kuasa ini. Kini kami sedar, mereka (PAS,PKR,DAP) tidak layak untuk memerintah malaysia yang kami cintai ini. Semoga Allah tidak akan sekali-sekali menghadiahkan malaysia kepada orang-orang yang fasik ini

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.