..

..

Anwar meroyan Najib tak bantunya hadapi kes liwat ..haha

on Wednesday, September 21, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments





Najib  Kurang Cool .... haha ... awatnya Pak Sheikh ?   Hang sendiri menutoh budak tu penuh kenikmatan  ...tiba-tiba bila ada masalah , baru hang pikiaq  Najib dan Rosmah untuk tanggung sama  ...

Banyak cantik muka hang ... habis la ... pihak pendakwaan kes ini mempuyai bukti kukuh ,  itu air mani yang ada tak kan dari konspirasi Dato Najib & Rosmah ?? hahaha.....




KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor, akan memohon untuk mengetepikan sapina yang menghendaki mereka menjadi saksi pembelaan dalam kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai tertuduh.

Peguam mereka, Hisyam Teh Poh Teik, berkata beliau akan mengemukakan permohonan itu di Mahkamah Tinggi di sini hari ini.

Pada 8 Ogos lalu, Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah yang sedang mendengar kes itu, membenarkan permohonan Anwar untuk menyoal 71 saksi yang ditawarkan oleh pihak pendakwaan termasuk Najib dan Rosmah, untuk dijadikan saksi pembelaan.

Anwar, 64, menghadapi pertuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 26, di Kondominium Desa Damansara di sini antara 3.10 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008. - BERNAMA


4 Responses

  1. Nuar sendiri takut berdiri di kandang saksi bagi di soal peguam negara. Lagi teruk kerana itu kes dia.

  2. Ipoh Guy says:

    ular mnyusur akar,mentaliti haprak.klau tk tau bab perundangan,blajar.wlau pun ktrangan tk brsumpah, masih boleh di siasat dn di dkwa dr sgi perundangan.cuma ktrangan ni tdk bleh di pintas dgn ungkapan yg masyhur dulu,"not relevant"sluruh dunia dh tau kterangan DSAI,ada sape2 yg nk ambl tindakan?ada laporanpolis?klau ke ndak,buat le laporan.biar polis siasat apa yg DSAI ckp.PM tu stkat nafsu bsar,ckp bsar dn angan2 besar.tp jiwa kcil,apa yg nk di takut kn mmbri ktrangan dlm mhkamah.takut trbongkar mcm2 hal le tu.PM tu "MCM2 rahsia ADA"

  3. Anonymous says:

    anwar sediakan saksi yg tak der kredibiliti. so najib tak yah downgrade diri sendiri untuk melibatkan diri dlm kes 'org-org yg tiada kelayakan ni'...

  4. Anonymous says:

    pertama , Anwar nak sapina Najib , nak Najib sebagai saksi atas alasan Najib pernah jumpa saiful sebelum kes dilapor , kenapa hanya Najib ? kenapa tak sapina Ezzam juga ? tiada sebab lain melainkan matlamat Anwar ialah nak malukan PM , nak tonjolkan populariti dirinya ! dengan Ezzam ..Anwar takut akan lagi banyak rahsianya akan terbongkar !

    kedua , kenapa Anwar tak sapina juga bekas2 PKR yg dah menawar diri utk jadi saksi ? kalau kata nak kebenaran ..mereka lebih tahu banyak perkara luar dan dalam , kenapa anwar tak berani ?? Zaharin , zul sedia utk dijadikan saksi !

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.