..

..

Mahkamah rakyat Permatang Pauh hadir dengan pembohongan Anwar

on Sunday, March 27, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Semalam PB berada di Taman Pauh Indah hadir ceramah video seks  yang mempertaruhkan  DS Anwar Ibrahim, Johari Abdul , Chegu Bard , Mansor Othman , Khalid jaafar dan apek chauvinis Guan Eng . Hujan sejak pagi hingga ke malam sedikit merencatkan kehadiran penyokong2 mereka ke situ . 

Lebih kurang 1000 orang  hadir menyaksikan pembohongan Anwar di mahkamah rakyat di Taman Pauh Indah  berdekatan hostel UITM P.Pinang  ini . I

PKR memang sengaja melakukan ceramah di situ walaupun laluan masuk ke situ sempit kerana mahu tarik kehadiran ribuan student  Melayu dari UITM yang tinggal betul-betul berhadapan tempat ceramah mereka .Tetapi PB melihat hanya penyokong2 taksub PKR dan PAS sahaja hadir berdiri untuk dengar pembohongan dari semua penceramah kaki putar belit .


Terdahulu, dalam ceramah ini , Johari Abdul yang dianggap saksi utama  Anwar dalam rakaman video seks ini meneruskan agenda memburukan & mematikan karektor Datuk Shazryl Eskay ( rakan baik Anwar )   dan kaitkan pulak dengan Rahim Thamby Chik  selaku Pengerusi Risda kononnya dapat projek baja . Ini semua sebagai modus operandi mereka mahu kaitkan isu video ini adalah konspirasi UMNO dan Najib .

Selepas itu , diikuti ceramah Anwar yang start gear 5  serang ini semua konspirasi Najib -Rosmah !   Tetapi yang pelik itu  tidak pula menafikan dakwaan yang mengatakan beliau sebagai 'aktor' dalam video tersebut, sebaliknya mempertikai kenapa pihak berkuasa tidak menghalang video itu daripada didedah.

"Sudahlah dengan kes mahkamah memang nak kalah, pergi Parlimen kena gantung, kemudian tengok TV (televisyen) dia tunjuk video. Video seks. Kemudian orang yang tunjuk diagungkan walaupun berniat jahat.

"Tanya polis-polis ini. Mana-mana orang yang sebar video lucah bolehkah dibiarkan? Tangkap terus. Ingat ini semua apa? Orang yang hadir malam ini semua bodoh ke? Kamu semua tahu undang-undang, tapi mereka cuba perbodohkan.

"Ajar mereka, ajar pemimpin UMNO dan Barisan Nasional (BN) yang bodoh. Beritahu editor, beritahu wartawan, beritahu The Star, Utusan Malaysia. Beritahu mereka kita tidak bodoh,

Selain itu , Anwar juga  memperlekehkan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom yang sebelum ini membuat kenyataan bahawa siasatan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM). Beliau berkata Jamil Khir ini tak faham kenyataan teks ucapannya di LSE pada 2010 lalu dan nafikan menyatakan semua agama adalah sama . 

Nantikan video yang PB sempat rakam dalam ceramah ini ...


4 Responses

  1. Anonymous says:

    Kenapa yer hanya budak melayu jer yg hadir dlm ceramah sebegini. Mana pi budak2 dari kaum lain??? ce citer sket.

  2. Anonymous says:

    wow, sudah buat roadshow seluruh negara, kalau buat sembahyang hajat bagaimana? lagi bagus, atau pun bersumpah di masjid negara dan tayangkan di seluruh negara, lagi jimat belanja dan pasti orang cakap ... gua caya sama lu.

  3. Anonymous says:

    Mana PM ada MASA nak buat kerja bodoh ni semua..

  4. Salam,

    Nuar Berahim buat kerja tak senonoh, lepas tu ajak orang ramai sokong dia.

    UMNO-BN buat kerja membela rakyat secara berterusan, tapi dia cuba pengaruhi supaya dibenci oleh rakyat.

    Dia hingat rakyat semua tak pandai mcm pengikut dia kot..

    Sudah la Nuar...ini tahun 2011 bukan 1998!

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.