Panas !! Gambar terlampau Fasha Sandha berbikini di Bali

on Tuesday, January 11, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 15 Comments




Apa sudah jadi artis Malaysia ini ? Sudah tak ingat dunia ka bila pakai baju ini . Itu yang Pak Menteri Rais kritik sangat etika berpakaian artis semasa Anugerah Skrin 2010 yang lalu .


Ini pulak gambar panas oleh artis kontroversi Fasha Sadha yang akan bikin panas lagi industri hiburan tanah air . Gambar ini diambil ketika Fasha bersama rakannya bercuti di Bali mula tersebar di internet hari ini . Mereka ini dalam negara pandai tak pakai bikini , tetapi kalau pergi luar negara seperti Bali ini lagi hebat mengalahkan artis Hollywood !


Bila ramai orang marah mengenai gambar2 panas Fasha serta disiarkan dalam akhabr Kosmo hari ini , pandai pulak dia minta maaf dan cakap dirinya tidak sempurna .



Hari ini minta maaf ..esok buat lagi ... kah kah kah ..

dalam drama bukan main lagi tunjuk baik seperti dalam drama Bagaikan Sumayyah


15 Responses

  1. Anonymous says:

    inilah salah satu nafsu dari pecahaan dari 1% yang diberikan oleh Allah,belum lagi yang lain-lain.Kepuasaan dan nikmat yang tak dapat dikawal akan bertukar menjadi niqmat bukan hanya pada diri sendiri tetapi pada orang yang memandangnya.

  2. Anonymous says:

    bilamana manusia tiada sifat malu dlm diri...maka inilah yg terjadi.. Lupa soal haram halal dlm agama.

  3. Anonymous says:

    jgn salahkan fasha sandha terus..
    setiap orang pasti melakukan kesilapan ..
    so, biarkan je la bende yg da lepas ..

  4. Anonymous says:

    senang je ckp bende dah lepas...kalo cmtu sume org leh wt salah pastu ckp bende dah lepas...hahahah...palotak ko lah!

  5. Anonymous says:

    hahahha...nk gelak pun ade aku nih..maksud anonymous 2:02 ialah...Barang Yg Lepas...Jganlah di kenang..Klau di kenang...merachun diri...lagu Tan Sri P.Ramlee kite...

  6. memang pun ... nak tergelak pun ada. mesti dia ni ahli fan club Fasha ..kah kah kah

  7. Anonymous says:

    Kalau dah tahu halal haram tapi tak ikut, itu dah boleh dipanggil kafir laaa..buat malu Islam je..! Tak payah la nak dibela benda camni oi..pikir-pikir pahang-pahang sendiri la oiiiii..!

  8. Anonymous says:

    fansha letih..fasha nak sandar...kahkahkah..artis perosak!!

  9. airman_1 says:

    aku harap kita suma ambil prhatian jgn dok kesahkan fasha sanda saja, jaga lah anak2 dan kaum kluarga kita...kah....kah....kah

  10. Anonymous says:

    aku setuju dekat airman_1 ni. kesalahan fasha hanya kerana dia artis. klu dia tak artis tak di sumpah dia tu. hanya sifat malu sahaja ubat segalanya.

  11. Anonymous says:

    Salam

    Jangan layan artis artis, mereka ni golongan munafik, hipokrit, datus dan banyak melakukan maksiat. Sejarah mengatakan golongan penghibur ini dulunya adalah dari kalangan hamba dan dayang. Nabi SAW juga mengatakan, dah dekat akhir zaman, golongan sebegini paling banyak dan dipuja puja. Betul sabda Rasullullah SAW, lihat hari ini, bersepah dengan masalah sosial dan peribadi artis Tanah Melayu. Saya tak layan pun kaum maksiat ini, baca Suratkhbarpun, ruangan artis tak baca, golongan hampeh.....bukan fasha sahaja, 99% artis Malaysia hampeh......tak boleh ikut jadi contoh, contoh masuk neraka bolehlah, dgn masalah zina, khalwat, penipu, hipokrit, munafik, dadah, dedah, sombong, angkuh, perosak akidah, cakap lucah, kurang ajar, biadap dll

    golongan maksiat

  12. Anonymous says:

    apa hal lu Fasha sandha nk mintak maaf dgn kitaorg semua!!!..nk mintak dgn Allah s.w.t, bukannya nak hukum awak tu!!..tapi golongan artis macam lu ni bersepah kat Malaysia ni!!..cakap jer la nak tayang body tu..tk habis2 golongan artis ni kes bogel, mabuk, dadah, bercerai..dan macam2 lagi, tu la balasan bila hancurkan rumahtangga org!!, memang jodoh pertemuan tu Allah s.w.t yg tentukan..dh tak ada lelaki lain ker???...Biasa la..dh nak expired awak tu..mcm2 nk promote diri sendiri atau memang lu ni sengaja jer suruh member letak kat fb tu!!!...org dh tak minat ler kat lakonan awak tu..dh sampai tempoh bersara..bertaubat aje la..pakai tudung,tutup aurat..rugi lelaki yg dapat ko ni,awal2 lagi satu Malaysia dh menikmati rupa tubuh ko nie..atau nk bg orang kaya tgk kooottt...pancing macam tu orang dah tak pakai ler..baertaubatlah,,sesungguhnya Allah s.w.t maha pengampun,pengasih dan penyayang..bukannya minta maaf dgn manusia..bersepah dlm internet kalau setakat nak tunjuk batang tubuh.

  13. Anonymous says:

    bodoh! dia nak pakai apa dia punya pasai la, hangpa takdak kerja lain ka dok buat bagoi dok kritik orang, artis perosak la itu la ini la, sendiri tu dah betoi ka dok kata orang?. pi mampoih la

  14. Anonymous says:

    biasa la org muda2.. nnt lama2 ok la tu..

  15. RABUN says:

    tak minat ahh minah ni, tune skit jer lagi dah macam orang gila dah..Opsss macam mana lah aku nak mintak maap ngan dia kui kuiii.....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.