..

..

Guan Eng sudah gabra , bila pembohongan tidak menjadi lagi

on Friday, August 13, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


PC hari ini di KOMTAR, Guan Eng memperlihatkan lagi sikap putar belit,lidah biawak & pembohong kepada rakyat.Apabila di soal oleh wartawan siapakah yang bertanggugjawab untuk menutup pintu disemua tingkat bawah hinggakan mendapat bantahan peniaga,Guan Eng menyalahkan pihak Polis.


Kemudian pihak wartawan mendapatkan jawapan dari pihak polis Pulau Pinang dan mereka menyatakan ia adalah bidang kuasa pihak SUK dan pengurusan Komtar kerana bangunan itu tidak digazetkan sebagai kawasan keselamatan . klik di sini

Kalau dah polis tak mengaku arah pintu arah 2 ditutup , sapa pulak Guan Eng nak tuduh ?? mungkin lepas ni Bomba , Pengawal keselamatan , tukang cleaner bangunan ??

Ini lah sikap sebenar Ketua Menteri tak tahu memerintah , asyik menyalahkan pihak lain semata mata menyelamatkan diri sendiri ,tetapi dengan rasa tidak bersalah sanggup pulak berbohong walaupun ramai orang menyedari perkara ini adalah dibawah bidang kuasa SUK.

Memang cacar marba la apek anak Lim ini perintah negeri PP ..habis semua orang dia tuduh dan beliau seorang saja yang betul ....

Sekali lagi Guan Eng berbohong dan pembelit apabila wartawan bertanya siapakah yang menetapkan kadar sewa bazar ramadhan RM 50,Dengan muka tanpa bersalah beliau menunding jari pihak PUZ yang bertanggungjawab,dalam masa yang sama pihak PUZ berkata mereka tidak bertanggungjawab menetapkan kadar sewa dan tidak terbabit langsung mengenai bazar ramadhan.

Wartawan bertanya lagi ... apa komen Guan Eng mengenai peniaga cina yang mahu membunuh diri(bakar diri) dan mengenai isu En Ghani dari KMA untuk menyaman beliau.Guan Eng tidak memberikan jawapan no komen katanya.

Nampaknya Guan Eng sudah gelabah dan gabra dah ...semua pembohongannya tidak menjadi .. itupun ada juga juak2 AMK PP yang sanggup berkampung 2 hari di Komtar untuk study isu peniaga ini bagi membela Guan Eng .


2 Responses

  1. mandor yang jaga kebersehan di Lorong Kulit(belakang setidum) lagi banyak pengalaman cara mentabir.harap beliau belajar dengan mereka.jangan jadi sebagai kera mendapat bunga.

  2. Anonymous says:

    Puak2 AMK nie hang jgn risau sgt. aku baca sharpshooter duk bangga jadi org tengah.. tapi depa nie tak bape cerdik.. pasai umno tak mau kacau kalau kebaikan org melayu... benda kecik je sebelum nie tapi pasai kiasu punya pasal leh jadi besar.. time tu la kata AMKPP jadi juara.. bodo betul la... AMK ooii... hangpa tak payah campur pun si ghani tu leh setelkan la...

Leave a Reply

Blogger Widgets
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.